Wil je werken bij één van de grootste speciaal drukkerijen van Europa? In een nieuw en duurzaam pand? Met meer dan 100 leuke collega’s? Dat kan! Ben jij die enthousiaste frontoffice medewerker dan zien we je snel voor een kennismaking.

Frontoffice medewerker

(32 – 40 uur)

Met een modern machinepark van een hoog kwaliteitsniveau zijn wij toonaangevend op het gebied van zeef-, digitaal- en foliedruk. Daarnaast hebben we een metalliseer- en laklijn. Dankzij continue innovatie en onze meer dan vijfenveertig jaar ervaring bieden wij een totaaloplossing voor de verpakkingsindustrie die uniek is. Door alle ontwikkelingen en innovaties op de voet te volgen lossen wij echt bedrukkingsproblemen op. Samen met de klant, de intermediair, de kunststoffabrikant en de vormgever brengen we de specifieke vraag in kaart en onderzoeken we de mogelijkheden.

We realiseren daarmee prachtige verpakkingsproducten voor de cosmeticabranche. Daarom heten we ook de MOOIMAKERS. De cosmeticabranche onderscheidt zich van andere branches, vanwege de hoge kwaliteitseisen die er aan de bedrukking gesteld worden. Naast de cosmeticabranche, bedrukken wij ook voor de food industrie en farmacie. Duurzaamheid is een belangrijk thema in de gehele bedrijfsvoering van TENAX.

TENAX heeft ambitie. Wij zijn een organisatie die sterk groeit en succesvol uitbreidt in onze bedrijfsactiviteiten. Dat willen wij graag samen mét jou verder realiseren. Voor deze functie zoeken wij een klantvriendelijke collega die blij wordt van het werken in een dynamische internationale omgeving, flexibel is, nauwkeurig en gestructureerd kan werken.

Over de positie:
Je bent het visitekaartje van TENAX en je neemt een centrale positie in binnen onze groeiende organisatie. Voor veel bezoekers ben jij de eerste kennismaking met onze organisatie. Dat vraagt om een vriendelijke uitstraling en een opgewekt humeur. Op administratief gebied ondersteun je de collega’s op een proactieve wijze. Tegelijk ben je professioneel in de ontvangst van onze (inter)nationale bezoekers en in het beantwoorden van de telefoon. Naast bovengenoemde werkzaamheden verricht je administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de collega’s en ben je medeverantwoordelijk voor een optimale werkorganisatie van de receptie. Je bent klantgericht (zowel extern als intern) en vindt het een uitdaging de verwachtingen van klanten keer op keer te overtreffen. Je bent proactief, verantwoordelijk en neemt van nature initiatief.

Over de taken:
Als frontoffice medewerker ben je verantwoordelijk voor:

  • Het vriendelijk telefonisch te woord staan van onze (inter)nationale relaties
  • Het ontvangen van onze (inter)nationale relaties en onze leveranciers
  • Het verzorgen van de post en e-mail en handelt zoveel mogelijk algemene informatieverzoeken af, of beoordeelt aan welke persoon het informatieverzoek dient te worden doorgezonden
  • Het bestellen van materialen t.b.v. de productie
  • Inkoop van kantoorbenodigdheden en houdt de voorraad bij
  • Algemeen agendabeheer
  • Biedt algemene administratieve ondersteuning aan andere medewerkers, waaronder de financiële administratie

Over jou:
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie. Je werkt accuraat en gestructureerd. De Nederlandse, Engelse en Duitse taal heeft voor jou geen geheimen: je spreekt en schrijft het uitstekend. De Franse taal heeft daarnaast een pré. Je bent goed in het leggen van contacten en houdt ervan om samen te werken. Een goed resultaat telt en je bent flexibel genoeg om snel verschillende taken aan te pakken en uit te voeren.

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de commerciële sector
  • Organisatietalent
  • Breed inzetbaar
  • Hands-on mentaliteit
  • Accuraat en gestructureerd kunnen werken
  • Goed kunnen werken met Microsoft Office
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands, Engels en Duits. Frans is een pré
  • Je bent in staat zeer efficiënt, gestructureerd en planmatig te kunnen werken

Daarnaast dien je te beschikken over de volgende competenties: Proactief handelen, dienstverlenend, zelfstandig, flexibel, stressbestendig, betrokken, opmerkzaam, vindingrijkheid, doorzetter, probleemoplossend.

Ons aanbod:
TENAX biedt een energieke, veelzijdige en afwisselende functie in een groeiende en ondernemende organisatie. Je komt te werken in een organisatie met ongeveer 110 enthousiaste en hardwerkende collega’s in de prachtige nieuwe en duurzame fabriek op de Rotbrink in Ommen.

In onze organisatie heerst een platte organisatiestructuur met korte lijnen en een open en informele bedrijfscultuur. Je past goed in onze organisatie wanneer je van humor en gezelligheid houdt, maar tegelijkertijd van hard werken, in een dynamische werkomgeving waar snel geschakeld moet worden en elke dag weer anders is. Feedback krijg en geef je.

Het betreft een functie die bij voorkeur fulltime wordt ingevuld, 32 uur is bespreekbaar. Wel is het voor ons belangrijk dat je ’s ochtends om 07:30 uur aanwezig bent. Verder bieden we je een goed beloningspakket waaronder een marktconform salaris conform de CAO Grafimedia (€ 2.291,47 – € 2.717,87 bruto per maand o.b.v. fulltime dienstverband).

Interesse?
Graag ontvangen we een motivatie en je cv! En we maken graag kennis met je. Neem contact op met onze recruiter Maret Moek: 06-13193913 of maret@tenax.nl.